czwartek, 3 września 2015

Niskociśnieniowiec

Zazwyczaj piszą o złych skutkach wysokiego ciśnienia, a co mają robić niskociśnieniowcy?
Nikomu szczerze nie życzę zbyt niskiego ciśnienia. Serce bije jak oszalałe, by nadrobić za wolno płynącą krew, a ty czujesz się jakbyś stał na krawędzi przepaści.

Niestety natura obdarzyła mnie takim właśnie ciśnieniem, które muszę kontrolować. W tym celu swego czasu zaopatrzyłam się w ciśnieniomierz nadgarstkowy. Jednak w ogóle się on u mnie nie sprawdza. Rano po przebudzeniu, kiedy chcę zmierzyć swoje ciśnienie - on mnie informuje, że nie mam ciśnienia. Jestem po prostu żywym trupem. Czasem mi je zmierzy, czasem mówi mi że nie żyję. Muszę koniecznie poszukać czegoś innego, bo widocznie modele nadgarstkowe są zbyt słabe. Już się rozejrzałam po sieci i wezmę model elektryczny, ale nie na nadgarstek. Nie można być przecież uzależnionym od humoru sprzętu, który wykona mi pomiar, albo nie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz